A
A
A
Wysoki kontrast
ENGLISH
Proszę wprowadzićminimum 3 znaki
Aktualności

INNOWACJE DYDAKTYCZNE W EUROREG

Studenci EUROREG podczas zajęć z Polityki Regionalnej UE grali w grę symulacyjną "Brokerzy wiedzy" stworzoną przez dra Karola Olejniczaka, EGO s.c. oraz Pracownię Gier Szkoleniowych.

Uczestnicy gry wcielają się w przedstawicieli jednostek ewaluacyjnych działających w urzędach marszałkowskich polskich regionów. Zadaniem zawodników jest odpowiadanie na potrzeby wiedzy menadżerów publicznych, dyrektorów departamentów i decydentów politycznych, którzy podejmują decyzje dotyczące ważnych interwnecji rozwojowych w regionach. Gracze wybierają adekwatne plany badawcze oraz planują strategię komunikacji wyników badań, tak by uzyskana wiedza była nie tylko wiarygodna, dostarczona na czas, ale też trafiała jak najlepiej do odbiorców. Wygrywają te zespoły, których raporty w największym stopniu trafiają w potrzeby decydentów i są wykorzystywane w zarządzaniu rozwojem regionu.

Ta innowacyjna forma egzaminu wpisuje się w jeden z najnowszych trendów w edukacji, określany mianem gamifikacji lub grywalizacji. Zamiast tradycyjnych form szkoleniowych i edukacyjnych, coraz więcej instytucji realizuje gry, które pozwalają uczyć się oraz integrować zespół. Gra silniej angażuje uczestników, a także pozwala ryzykować i testować nowe rozwiązania bez groźby realnych strat. Uczymy się na błędach, ale nie ponosimy ich kosztów. Jak widać na zdjęciach, naszym Studentom też się spodobało!

Dr Karol Olejniczak tłumaczy cel i zasady gry

Trudne wybory - metaanaliza, studium statystyczne czy eksperymentalne plany badawcze? 

 

Networking to ważna część pracy brokera wiedzy...

 

Praca wre - decydenci czekają na wyniki badań.

Foto: Pracownia Gier Szkoleniowych